Natural

Nu är lovet här och det nå otroligt skönt måste jag säga, behöver verkligen ledigt från skolan nu då det varit sjukt mycket att göra!
kommer faktiskt vara ledig från skolan i 3 veckor nu i och med att efter lovet drar vi ut på APL och jag ska till Lofsdalen, kommer bli riktigt roligt men dock väldigt ensamt då jag drar dit själv och känner ingen, men min familj kommer iallafall upp en helg så det blir fun!
Har så mycket roligt på G nu och jag vill att allt bara händer nu då jag knappt orkar vänta men som sagt så drar jag till Lofsdalen på söndag, i maj så blir det kanske en Spanien resa då mitt UF företag är nominerad till en mässa där, i juni så slutar skolan, 1D konsert, jobb i Bryssel i 3 veckor, fyller 18, mer sommar, skolan startar och sedan blir det 10 veckors praktik och förhoppningsvis blir jag vald så jag får göra den utomlands, hoppashoppas!
Är så taggad på allt det här så kan knappt bärga mig!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar