Day dreaming

Nu har jag inte bloggat på länge, dels för jag tappat lusten lite och dels för att det pågår så jääääkla mycket vilket gör att jag inte kan sätta mig här och andas ut och skriva vad som händer och sker haha men nu är jag här!
Enda sen höstlovet har det varit full rulle i skolan, så mycket prov på G och planering för gymnasiearbetet som jag har såååån ångest inför men det kommer lösa sig, + vart sjuk förra veckan så var borta 3 dagar den veckan och helvete vad man missar grejer på så få saker, men så är det i gymnasiet så man får bara ta sig i kragen.
Beställde studentmössa för ett tag sen och i helgen beställde jag även studentklänning och så, bra att vara ute i tid innan allt det fina försvinner haha!
Och om man ska komma bort från stressen i skolan så är det mycket med körkortet nu, har halkkörning om 1 månad och sen ska jag vara fit for fight inför teorin som ska göras innan jullovet har jag bestämt mig för, ska inte skjuta upp det något mer!
Usch det är så mycket som händer nu och jag vill bara bli klar med allt inför Au Pair året, men snart så!
Dock gillar jag att ha mycket att göra, fast sen gillar jag inte för mycket stress heller utan det ska vara lagomt :)
Men det var allt, vi ses!
Bjuder på en fin bild från Halloween
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar