2015

Och då har ännu ett år gått och ett nytt har påbörjat.
2014 var ett riktigt bra år där jag b.la. sätt mina favoritband One Direction och 5SOS, jag har rest och jobbat i både Bryssel och Gran Canaria som var dom största höjdpunkterna på detta år och jag har bara haft ett skönt år med kompisar och släkt. 
Men samtidigt så kan man inte alltid ha det perfekt utan visst har det hänt tråkiga saker som förlorad vänskap, kuggad på körtkort, failat på prov i skolan och ja bara allmänt stress som endå är en vanlig grej.
 
Men 2015 ska tamefan bli mycket mycket bättre med allt som har med studenten att göra så som studentkryssning, fester, studentveckan, balen och självaste studenten och sen så ska jag ju fan flytta till USA till sommaren vilket knappast kommer suga (förhoppningsvist)
 
Som vanligt har jag mål för 2015 istället för nyårslöften så i år ska jag:
  • ta mitt körkort innan sommaren. 
  • Jag ska fortsätta prestera bra i skolan vilket betyder att jag endå ska ha godkänt i alla ämnen vill helst inte sätta mål på betygen då jag tycker inte det ska spela någon roll.
  • Må bra. Och med det menar jag såklart att äta bra mat och hålla igång så gott jag kan på Friskis.
  • Ha roligt. Jag ska inte sitta och ångra saker jag gjort utan jag ska leva i nuet och ja njuta av detta år.
Och med det avslutar jag detta inlägg och önskar alla ett riktigt gott nytt år!
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar