Sommar

Sommaren börjar komma mot sitt slut och med 9 dagar kvar till skolan startar igen så började faktiskt mitt sommarlov på riktigt idag, visst att jag har varit ledig här och där vissa dagar men nu är jobbet helt slut och jag behöver inte fokusera på det längre. Så sjukt galet att tänka tillbaka att jag jobbade i Bryssel och på Järnvägsmuseumet denna sommar, har växt så mycket och det känns så jäkla bra att ha gjort det även fast det varit sjukt jobbigt ibland på båda ställena även fast Järnvägsmuseumet var lugnare och mer hemma så var det endå mycket att anpassa sig efter.

Dessa 9 (8 eftersom söndagen snart är slut) dagar av ledighet har jag absolut inget planerat mer en övningskörning, tandläkarbesök och en tripp till stugan, blir väl för det mesta att ta det lugnt och slappa så man blir redo inför skolstarten.

Något jag är riktigt taggad på just nu är att den 30 augusti far jag iväg till Taurito, Gran Canaria för 6 veckors praktik med Angelica vilket säkerligen kommer bli hur fett som helst. Har alltid varit en dröm att åka till Gran Canaria och att få spendera hela 6 veckor där och jobba samtidigt är jätte coolt tycker jag!
Nu taggar vi sista året på gymnasiet!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar