Life is great

Fyfan vad jag mår bra just nu, mår alltid bra när solen tittar fram!
Förrutom att solen har kommit fram så var jag den 16-18 maj i Karlskoga på inspirationshelg, fyfan vad jag älskar alla ungdomsrådare, hur fina som helst!
Förrutom det så börjar det närma sig rejält till One Direction konserten och Bryssel resan som jag fick alla biljetter till idag vilket gjorde mig mer peppar, detta år blir bara bättre och bättre hela tiden, dock går det väldigt snabbt vilket gör mig rädd, för vill inte att allt ska försvinna och bli minnen på nolltid, vill njuta haha!
Man märker verkligen att skolavslutningen bara är några veckor iväg då lektioner blir inställda för att lärare har prov att rätta eller att kursen helt enkelt är klart, det är nog bland det skönaste som finns att en skoldag eller lektion helt plötsligt bara bli inställd!
Men ja, det var det jag ville dela av mig med er nu, bjuder på lite bilder från Karlskoga!
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar