Everything is happening

Kommer försvinna från bloggandet ett tag, som sagt har jag det här lite som ett minne för framtiden.
Dom kommande dagarna är det bara lugna dagar och skolavslutning!!
Även kommer jag se One Direction på fredag vilket jag är extremt taggad på, ska se dom med bästis Roxana och min söta kusin Ida, skulle egentligen se dom med Amanda iställer för Ida men Amanda fick förhinder så vart Ida istället då jag vet hur mycket hon gillar dom :D
Sedan blir det pack och fix för på söndag drar jag nämligen till Bryssel i tre veckor för jobb.
Kommer nog inte blogga under den tiden så slänger väl in något inläggt när jag är hemma och allt är lugnt med jobbet på järnvägsmuseet!
Nu kör vi, så jäklar taggad på denna sommar!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar