Gran Canaria

Om 7 dagar vid denna tidpunkt sitter jag och 3 andra tjejer från min klass på ett flygplan mot Gran Canaria för att spendera 6 veckor på ett hotell i Taurito där vi ska jobba och så. Det är bara jag och Angelica som kommer vara på Taurito tillsammans sen ska dom andra 2 vara i en annan stad inte långt ifrån oss.
Jag är sjukt nervös och vart bara ännu mer idag när jag börja packa, för liksom vad sjutton tar man med sig? och hur mycket? förhoppningsvis är det jag packat med nu lagomt och såklart kommer jag kunna köpa massa grejer där om jag saknar något men endå.
Detta ska bli en sjukt rolig grej och jag har så länge jag kommer ihåg drömt om att få åka till Spanien och vara i Gran Canaria och nu får jag äntligen åka dit och det är längre en va jag någonsin kunnat drömma om. Även fast jag hade hoppats att jag kunde det spanska språket men eftersom jag inte lärde mig något dom 2 åren jag läste spanska så får jag nöja mig med engelskan iallafall som vanligt haha!
Vi får se hur uppdateringen blir där borta men någon bild kommer jag nog slänga in här iallfall.
Vi ses!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar