Lycklig lottad

Som rukriken lyder så känner jag mig faktiskt lycklig lottad just nu.
 
Jag kommer ihåg att för bara 4 år sen vilket egentligen inte är så länge sen så var mitt liv kaos helt ärligt, jag visste inte vem jag var, jag hade förlorat nästan alla mina kompisar pga en dum grej jag hitta på i 7:an för vela ha uppmärksamhet, jad hade ingen aning alls vad jag vela göra i framtiden. Jag började gymnasiet med hoppet att få en ny start men endå hade jag osäkra kvar i mig för liksom vad skulle jag göra om detta inte funka? om det skulle bli lika som det vart första året i högstadet?
 
Dock så förstod jag ganska snabbt att jag hade valt rätt och all osäkerhet försvann. I samma stund som gymnasiet börja vart jag även uttagen till LedAk inom Sveriges Ungdomsråd som gjorde mig till den jag är idag i stort sätt. Jag vart modigare där och vågade vara mig själv. Jag gillar att resa, vara äventyrlig och göra saker som bara jag mår bra av. 
 
Detta år har jag gjort så mycket som jag aldrig trodde jag skulle få chansen till för bara något år sen. Jag bodde i 2 veckor helt själv i Lofsdalen och hade praktik, Jag har sett One Direction live, åkte till Bryssel i 3 veckor med härliga tjejer, fyllt 18, spenderat 6 veckor i Gran Canaria och sen ja bara haft det allmänt chill med grymma vänner.
 
Och inte nog med det så flyttar jag antagligen till drömlandet USA sommaren 2015 och jobbar där som Au Pair, har precis avslutat ansökan och har bara några små grejer kvar att fixa innan jag kan bli antagen och hitta familj som jag ska bo med, fyfan va taggad jag är.
 
Jag mår så bra!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar