Sick days

Påsklovet är här och jag har varit sjuk alla dagar av lovet en sålänge vilket betyder att jag missat dom varmaste dagarna på länge, väldigt tråkigt! 4 dagar kvar på detta lov så jag hoppas verkligen att jag blir friskare så jag kan göra något roligt haha.
Men iallafall sen senast jag skrev har veckorna rullat på riktigt bra och jag har inte kunnat smälta att jag sätt 5SOS live...och för att fortsätta på spåret att träffa kändisar (som jag av någon anledning gör ofta) så träffade jag faktiskt det engelska bandet Rixton som jag älskar, dom var här i Gävle på en spelning på All Stars som jag tyvär ej kunde gå på då det va 20 års gräns, men tydligen kunde dom fixat in oss om vi velat sätt dom men men.
Dom var riktigt trevliga och jag och några andra tjejer fick prata lite med dom och det kändes som om man prata med vanliga personer vilket var skönt och roligt, sen körde dom en liten minispelning för oss och NRJ, så najs!
 
Men ja...vad mer ska man säga en att jag försöker bli frisk. Inte många veckor kvar i skolan, vilket är sjukt skönt!
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar