5 Seconds Of Summer

Onsdagen den 26 mars vann jag biljetter till mig och Roxana för mitt favoritband 5SOS som kom för att ha ett litet fanevent på Berns den 31 mars, vart så sjukt glad i och med att det även var deras första spelning här i Sverige!
Så jag och Roxana tog ledigt i måndags och drog dit, men först lärde vi ta oss till Thorildsplan och leta upp NRJ studion där våra biljetter skulle hämtas och det var ju inte det lättaste att hitta det stället men efter ett tag så och då hade precis killarna lämnat det stället efter en intervju :(
Efter att vi tog våra biljetter drog vi in till Berns för att sedan köa i ca 2 timmar, men i kön träffa vi 3 härliga tjejer så det var skit roligt bara, Konserten var dock kaos men sjukt roligt och häftig ändå men önskar att svenska fans kunde tagga ner!
Men dagen var sjukt grym så nu är jag bara mer taggad inför One Direction konserten i Juni då 5SOS är förband!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar