We’ll get through it all

Jag mår bra.

Det var det enda jag ville skriva nu nästan haha!
Nej men det flyter på i skolan, Nationella proven börjar nästa vecka och jag är rätt så säker på att det kommer gå bra. Möten för fullt nu men det är bara roligt, och sen är jag upptagen med massa annat, but i like it.
Idag var det simning i skolan och vi hade livräddning och jag fick ett A, hur sjukt? och bara för det behöver inte jag vara med på framtida simlektioner på idrotten så det är ju skönt.
 
Har varit på friskis som vanligt och kört på så det är skönt!
 
För att prata om finalen i Mello som var i lördags föresten, har inte uppdaterat något om vad jag tyckte om årets bidra eller what so ever, men jag tror om många följde mig slutet av 2011 och början av 2012 vet nog många att jag gillar Robin Stjernberg så jag var en lycklig tjej på lördagen klockan 22:00, sjukt stolt över han var jag!
 
Vart nästan en livsuppdatering här nu så ska lägga av innan jag skriver en hel bibel, vi hörs!



 
 

 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar