Påsk

Äntligen lov, som jag har längtat efter lite sömn och ro!
Detta lov blir bara lugnt, hade tänkt mig vissa saker men som blev inställt så får ta dagarna som dom kommer helt enkelt haha!
Imorgon ska jag vara med Roxana på dagen och hitta på roligt grejer och sen på kvällen blir det film med Emilia och Isabell, vi ska se på Oz The Great And Powerful så hoppas verkligen den är bra, men Mila Kunis, James Franco och Zach Braff är med så den borde vara bra haha!
Sedan i helgen blir det även att dra iväg till stugan och spendera lite tid med Åke, Kerstin, Marita, Sören och våra kusiner Alice och Simon så det blir otroligt med mys, och på måndag blir det troligtvist att byta telefoner äntligen och denna gång blir det en iPhone, skönt med en ny mobil efter min dåliga android som jag har haft i 2 år!!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar