Kongress'13

Denna helg har spenderats i Kungsbacka med nästan alla sveriges ungdomsråd där det var kongress (årsmöte) där det valdes en ny grym styrelse och jag vart omvald till Valberedningen med Agnes och Sean så det ska bli najs!
Men förrutom att en ny styrelse och valberedning valdes så var det massa aktiviteter och häng och lära känna massa nya människor, hade en bra helg om man säger så!
Men på fredagen det som hände var mest välkomnande och utdelande av diplom där mitt ungdomsråd fick diplomet "årets hjältar" och jag själv fick ett eget diplom också som var "årets slöseri med tid" då jag har åkt fram och tillbaka till stockholm ett x antal ggr bara för deras skulle så ett litet tack fick jag iallafall nu hahah!
Och sen hängde man runt med alla som var där!
På lördagen förrutom möte var det ett event på ungdomsgården där så jag och 3 andra gick dit och hängde och kolla på en rolig grupp som hette flamsgänget, hur härliga som helst, sen på kvällen stanna jag uppe till rätt så sen med 2 norrlänningskillar och 1 från botkyrka och prata om allt mellan himmel och jord medans resten av ungdomsrådarna lekte lekar, men det var skönt det också att bara prata och chilla!
Och ja som ni förstår på söndagen valdes allt och pick och pack och åka hem, så om man ska kortfatta helgen så var den rolig men intensiv!




 

 



 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar