I'm losing patience, I just want you by my side

Första veckan i skolan efter lovet är igång och det har varit en ganska chill vecka om jag får säga det själv även fast jag har varit sjukligt trött!
Anledningen till att jag inte bloggat heller är att jag spenderade måndagen och tisdagen på friskis till klockan 6 på kvällen efter skolan, sen på onsdagen var det möte, så när jag har kommit hem har jag varit väldigt trött och inte orkat uppdareat något som ni kanske förstår!
Idag var klassen och kolla på nya Grand som öppnade förra veckan och helt sjuk vilket fint hotell det är!!
Har typ växt upp i den byggnaden då kulturskolan låg där så kändes lite ovanligt att vara där då dom har gjort om sjuuukt mycket!
Men ja.. vad mer ska man säga? har inte så mycket att säga då det mesta som händer nu är skola, möten och träning!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar