I said it, 2013 is the year!

Alltså sjukt sämst på att uppdatera här men så blir det, har knappt några läsare heller haha!
Vill ha fredag nu också för ska på kongressen för helgen med Svung i Kungsbacka, ska bli roligt att träffa alla saknade personer igen och bara ha det trevligt, behöver komma bort lite, som sagt mycket som händer nu så man får knappt nå tiden för roligheter!
Men det roligaste som hände idag som jag kommer leva med hela livet är fan att i sommar kommer jag åka till Bryssel själv med 3 andra ungdomar som jag inte känner en och jobba på ett 4 stjärnigt hotell i 3 veckor, fattar ni? det är alltså en feriepraktik som kommunen håller i och betalar osså får man ett stipendium för det!
Så i 3 veckor kommer jag och 3 andra bo och jobba på ett hotell och bara ha roligt, kommer ha the time of my life säger jag bara och hoppas på att jag inte kommer ha mycket hemlängtan därborta, kommer somsagt missa midsommar och min brorsas 18 års dag så det är väl surt, men ska bli sjukt roligt och det är ju en bra merit till mitt CV då jag vill jobba utomlands i framtiden dessutom!
Även fast jag är glad som fan så får ni en bild där jag ser lite confused/arg ut hahah!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar