Allt flyter på

Som vanligt är jag väldigt oaktiv här, även fast jag har spenderat så mycket tid framför datan har jag liksom inte orkat kasta ut ett inlägg!

Det som hänt är att Emma (som jag lärde känna när jag var med FNUF i Finland) kom hit i 3 dagar och hängde med mig och så, hade avslutning med GUR med mat på Söderhielmska och häng på slottet som vanligt haha, hade photoshoot med Emilia, Isabell och Angelica, färgade mitt hår ljusare och även klippte det, firade midsommar som vanligt i Stjärnsund men drog hem på kvällen då jag fick åt i magen och allergiska besvär, sedan firade storebrorsan som blev 18 i måndags så fullt upp egentligen haha!
Nu blir det lugnt ett tag, har planerat att vara med Roxana imorgon då hon kommit hem från Polen efter att hon varit där i 3 veckor typ!

Var med i en tävling igår som Younow och MTV har ordnat som heter "MTV Voices" det gick ut på att man fick 2 minuter på sig att broadcasta på younow om ett ämne, man fick 4 olika ämnen att välja mellan och jag valde om hur det är att vara i en fandom, tyckte själv det gick dåligt då jag var sjukt nervös och röd som en tomat, men folket gillade mig och jag och 19 andra av 90 gick vidare till finalen som är på onsdag, så berättar nästa vecka när jag kan om hur det gick för mig, man får hålla tummarna helt enkelt men alla är så sjukt bra så tror inte jag vinner, men glad över en finalplats!
 

Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI skriver:

- haha eller hur, det var ganska jobbigt det, men väldigt kul ändå :) alltid hade man ju något att blogga om då men nu så tycker jag man aldrig har något att blogga om haha :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar