Seventeen

Så dom 3 senaste dagarna har det beståt av firande med släkt och vänner då jag och min brorsa fyllde 17 år i måndags!
Har i present b.la. fått ett nytt skrivbord, 1D bok, Joshua Radin CD, godis, pengar, presentkort, smycken och även en ny kamera av märket canon plus en fotoskrivare så jag kan skriva ut några av dom fina bilder jag tar, riktigt najs!
Ikväll firade jag med dom närmsta vännerna som kunde komma och det var riktigt mys, tråkigt bara att fylla år på sommaren i och med att alla åker på semester och nästan ingen har tid, men lyckades skrapa ihop några!
Nu blir det chill dom närmsta dagarna, ska va med Roxana imorgon och testa kameran lite mer, sen blir det packning för på söndag drar jag till Paris tills på onsdag och sen på torsdag drar jag till Stockholm för häng med Sveriges Ungdomsråd på Pride tills lördag kväll, fullt upp!
Men ja det var allt, så vi ses när vi ses som vanligt!
 
 
 
 

Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI skriver:

- Eller hur, det tycker jag med! ^^ så sjukt rolig! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar