Paris

Befinner mig just nu inne på mitt egna hotell rum i Paris, har varit här sen i söndags med mamma, Danne, Tobias och hans flickvän Emelie och det har varit hur mysigt som helst, sista natten här, på något sätt vill jag hem för jag känner att Paris är för stort för mig och endå vill jag stanna kvar för allt är så fint här!
Men kommer inte riktigt komma hem på torsdag då jag nästan direkt ska till Stockholm senare på dagen och stanna tills på lördag kväll!
Men här i Paris har vi hunnit med och sett alla sevärdheter som man som turist måste se och även hunnit med wax muséet så jag är en nöjd tjej, hahaha!
Men ska börja dra mig till sängen då en lång dag väntas, kommer inte vara hemma i gävle förrens 3 på torsdag morgon så hahah!
Vill ladda upp bilder, men pga segt internet får det bli någongång nästa vecka när jag är hemma i lugnet! :)
Ni som har mig på Facebook kan ju kolla in bilderna jag laddat upp från wax muséet :)
 

Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI skriver:

- har också love spell och håller med dig :D
näe det finns i sthlm i stan också :) alltså det är ingen vs butik men en butik med vs produkter och andra produkter :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar