Stockholm!

Igår morse drog jag mig upp från sängen klockan 5 för att göra mig i ordning för resan till stockholm som jag kom hem från idag klockan 8. Tåget skulle gå vid 7 så vart lite stressad när det ståd att tåget blev framflyttad till 8:30 men efter lite snack med någon på SJ så boka vi om biljetterna så jag fick åka med ett tio över 7 tåg istället, så jävla skönt!
I Stockholm mötte jag upp med Sofia och Sebastian och vi drog oss ut till Södermalm och SVUNG's kansli där vi skulle arbeta och bara helt enkelt hjälpa till i all stress, så när vi kom så invetera vi bara källan fram till lunch då vi drog till hotellet och sedan åt thai mat och sedan chill på hotellet och gå runt vid skrapan och shoppa lite och sedan mat på Subway och somna vid 9 haha!
Sedan idag så satt vi bara vid datorerna och tog reda på personer som jobbar med ungdomsfrågor i olika kommuner så det var chill, är sjukt trött så blir en tidig kväll ikväll så lägger mig nog vilken tid som helst!
Sålänge bjuder jag på ett videoklipp där vi pranka Jorge när han tog en liten nap igår på hotellet vid 3 tiden.
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar