Nu kör vi!

Skolan drog ju som sagt igång igår så är väl glad att man kommit tillbaka till rutiner lite grann, men även är jag väldigt trött och helt slut i och med att man måste plugga direkt!
Inte bara har skolan dragit igång utan jag har även börjat söka sommarjobb för fullt har en sålänge fått nej ifrån Länsmuséet och Alborgen, väntar på ett riktigt svar från Fjärran Höjder för dom skulle återkomma senast 1 Mars för att dom ska byta ägare och massa, sen har jag även sökt till Furuvik och Dollar Store så det väntar jag på också, man får hoppas iallafall att jag får någonting!
Idag i skolan fick vi börja med att skriva en novell och det känns som en riktigt bra början på min lilla berättelse, och då det är en tävling och om man vill ställa upp kan man vinna ett stipendium på några tusenlappar så jag ska köra och hoppas på det bästa, hahah!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar