Let's work

Nu är det äntligen heeeelg, så himla skööönt!
Denna helg ska spenderas hemma hos Roxanna så ska ha en liten sleepover, skönt att kunna vara med någon annan på fritiden än någon som går i min skola så man får lite ändringar i vardagen, umgås ju som sagt med dom 5 dagar i veckan så jaaa hahah!
Idag efter skolan drog jag ner till stan för att träffa pappa som jag inte träffat på evigheter, säkert inte ens sen sommaren. Men iallafall först åt vi lite mat då han inte hade ätit lunch så jag tog en macka från subway och han någon pizza!
Sedan efter att vi ätit så drog vi och köpte ett friskis och svettis säsongskort till mig, det var som en sen julklapp till mig från han. så ska träna 3 ggr i veckan fram tills sommaren från och med efter helgen, har tänkt mig varje måndag, onsdag och fredag, ska verkligen kämpa nu för att bränna det överflödiga fettet!
Men jaa... det var allt för idag så vi ses! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar