I wanna put my hands in yours.

Nu börjar jag komma igång igen i skolan, stressen med skolarbeten är lugn en sålänge, det är bara valberednings jobbet utanför skolan som stressar mig vi måste verkligen ta och ringa alla nominerade vi inte pratat med en och vi har typ 2 veckor på oss!
Nationella proven närmar sig och jag känner mig hyffsad lugn, bara matten som oroar mig men jag ska klara det!
Gud va mycket skolsnack det blev nu, men mitt liv är skolan just händer inge mer en att på fredag ska jag träffa pappa efter skolan och göra ett inköp på en sen julklapp, ska om pappa går med på det köpa ett friskis och svettis kort, haha varför skulle han inte gå med på det liksom? ska iallafall komma igång med mitt nyårs löfte på riktigt och bränna fettet som inte behöver ligga på min kropp, men vi hörs bloggen!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar