You gotta live before you learn

Jag hade en underbar helg i Stockholm med familjen då vi fira min låtsasfars 40 års dag!
Vi var blandannat på Golden Hits på lördagen som var den bästa upplevelsen jag varit med om, det är en pub där dom i stort sätt har en dinnershow där servitörerna uppträder olika låtar från långt bak i tiden fram tills nu, osså serverar dom när dom inte uppträder och så vidare, verkligen hur häftigt som helst!
Sen på söndagen åkte vi till våra kusiner och hälsa på och var där tills vi åkte hem!
Det var i stort sätt helgen + shopping och massa annat skoj, sen var det skola idag och igår och jag kan säga att jag är lagomt taggad inför lovet nu, helt slutkörd!
På lovet händer det massa saker som Stockholm med Roxana, chill, Uppsala med Emilia och annat, kommer bli ett skönt lov kan jag lova!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar