Sometimes you just have to dream.

Förlåt för dålig uppdatering men har varit sjuk ett tag nu och bara allmänt upptagen med skola och allt runt om!
Har funnit mig själv väldigt drömmande den senaste tiden, speciellt drömt och smått planerat framtiden, med framtid menar jag tiden efter jag tagit studenten alltså från 2015 och ett par år framåt.
 
Det jag i stort sätt tänkt mig nu, och jag vet att det är ett tag kvar så mina planer kanske ändras men det jag vet nu att jag kommer göra, ett MÅSTE alltså är att sommaren jag har tagit studenten ska jag dra iväg till antinge USA eller England på ett Au Pair år..lutar mest mot England just nu även fast jag vill till USA, men det får jag ta en annan gång!
Sen när jag varit där och kommer hem efter ett år, tar jag väl lugnt jobbar lite smått med något som har med turismen att göra här i Gävle som kanske någon turistbyrå, furuvik whatever. 
Så när jag fått ihop bra med pengar så flyttar jag ifrån Sverige till England (om jag gillar landet självklart) och jobbar med det som faller mig i händerna och smaken där.
 
Sen är det så mycket mer jag vill göra efter studenten som jag även håller på med nu som jag inte riktigt vill dela med mig av än, så det berättar jag väl någon gång i framtiden kanske.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar