No doubt about it you're the one for me

Som vanligt är det väldigt tomt här men skolan är sjukt stressigt nu, stort matte prov imorgon som jag behöver komma igång och träna med ordentlig, tror jag kan det mesta men är liiiite osäker än!
I helgen var jag busy, fredagen spenderades med Angelica och Isabell hemma hos Emilia där vi åt, fotograferade och fika och bara hängde sen i söndags åkte jag till Stockholm över dagen för sista valberedningsmötet inför Kongressen så nu är vi nästan klara, så det är skönt!
Denna vecka är det plugg som gäller, sen i helgen åker man tillbaka till Stockholm över helgen med familjen för att fira min låtsaspappa Daniel som fyller 40 så det ska bli mys! :)

Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI skriver:

- Saknar dig med Emmiiiis!! <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar