I hope we'll be together In the end some how.

Lovet börjar glida mot sitt slut och det har varit ett riktigt härligt lov med mycket skratt och chill och massa trevliga nyheter, så exalterad över allt som kommer hända detta år!
I måndags var ju jag och Roxana i Stockholm över dagen och det var riktigt roligt, och gud vilket skönt väder det var måste jag säga!
Var till tandläkaren idag också och jag kommer få tandställning inom en snar framtid, vet inte hur jag känner inför det men det ska blir skönt att få raka tänder iallfall, gillar verkligen inte mina tänder.
På lördag drar även första musikal repetionen igång så det blev inge Uppsala detta lov, men ska bli skönt att komma igång med musikalen, känns på riktigt nu.
Men ja, sen vet inte vad mer som händer denna vecka innan skolan börjar igen blir nog bara chill!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar