we only got ourselves to blame

Nu är det bara 10 dagar kvar till Justin Bieber konsert och jag är mer taggad en någonsin.
Haft en liten halv dålig vecka då jag fick reda på att jag inte får åka till Bryssel i sommar då dom läste fel på mitt ansökningsbrev, dom läste att jag gick i 2:an även fast jag går i 1:an så även fast jag hade lämnat in alla papper som behövdes och varit på informationsmöten så dom drog tillbaka anmälan och bad mig söka nästa år istället eftersom jag var för ung så det är ju surt, men så är det tagg på det till nästa år istället!
Men det positiva i denna berg och dalbana är att bästa Amanda köpte biljetter till hon och mig till Janoskian som kommer till Sverige 1 Juni för att underhålla sina fans och så, så det är jag sjukt pepp på!
Nationella börjar denna vecka, matte och svenska tal, känner mig ganska säker i båda då det är sannolikhets lära i matten som jag är hyffsat bra på och i svenskan har jag tal om skönhetsideal så det känns jätte bra!
Just nu mår jag lite illa så ska stänga av datan och kolla på Robins!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar