Never Say Never

Idag är dagen kommen som jag aldrig, verkligen ALDRIG trodde skulle hända mig någonsin, dagen som jag har väntat på i 3 år, dagen som jag har väntat på sen My World Tour, dagen jag har väntat på sedan jag såg Never Say Never 2 gånger på bio, dagen jag har väntat på sen biljetterna släpptes 6 Juli 2012, väntan har varit olidlig lång, men endå har det gått sjukt snabbt, men nu så, nu är den här och nu sitter jag äntligen inne på arenan med Lydia och Anna och antingen väntar på Justin eller så har han börjat nu, helt jäkla sjukt!
Killen som jag har följt sen han var 16 år, som jag bara har sätt på filmer, videos och överallt på nätet, killen som följer mig på twitter sen 2 år tillbaka och killen som jag bara har läst och drömt om och killen jag bara har lyssnat på är äntligen här i mitt hemland, och jag ska få se han!❤


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar