Time is running away and everything feels good

Nu sitter jag här efter en lång men snabb och rolig dag, allt rinner bara iväg!
Var hemma igen igår då jag vart värre men mina kära kompisar i skolan ville ha tillbaka mig idag till skolan så jag gick och kände mig genast bättre, vi gick till typ kanske kvart i 4, fick sluta 45 min innan vi egentligen skulle sluta!
Men ja...idag efter skolan har jag ordnat massa saker om ledighetspapper för Estland den 20-24 september som jag ska ta med mig till skolan imorgon och sedan lite matte och sedan papper då jag än en gång drar till stockholm efter skolan imorgon så kommer ej blogga denna helg!
Men i stockholm ska jag iaf på ledarakademin med sveriges ungdomsråd och vi kommer vara 15 pers där och lära oss om att bli ledare om man säger så! ska bli roligt också att träffa massa nya och bekanta ansikten och vara i min älskingsstad en hel helg är inte helt illa det!
Nu ska jag kolla så jag har allt fixat så ses vi!



alida skriver:

hejsan, var medoch tävlaom veckans blogg!
http://aliidaturkovic.blogg.se/2012/september/veckans-blogg.html#comment

alida skriver:

btw, är du en beliber?:D
ska du på hans konsert?:D

alida skriver:

kul, jag med fast den 22!:D
vilken plats har du:D

alida skriver:

najsigt:D tagga då:D

DIANA ÖSTERBERG skriver:

allt bra? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar