This is my life

Jag har bestämt mig för att lägga bloggen lite på sidan om nu och blogga när jag känner för det och när något speciellt hänt/händer!
prioterar skolan, vänner, sång, gitarren och GUR just nu i första hand och sedan får allt annat komma i efterhand, vill göra så mycket just nu men på samma gång vill jag inte göra något, allt är så förvirrande just nu!
men jag tänkte bara berätta det ifall ni undrar vart jag håller hus!
Men bloggen har blivit ett sådant stress moment senaste tiden och jag känner liksom "tvånget" att hålla "er" som ens läser denna blogg uppdaterad about my life även fast jag inte har en aning om vilka det är som går in här varje dag.
Men ja, i fortsättningen bloggar jag bara när jag känner för det och har tid!
Vi får se när jag slänger in ett inlägg nästa gång men jag avslutar med en fin liten bild från mattelektionen idag då jag och Emilia hade tråkigt och snodde Rasmus mattebok när han var på toan, han vart måttligt glad när han såg det!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar