Sombody asked me if I knew you. A million memories flashed through my mind but I just smiled and said I used to.

Sitter nu här och chillar som vanligt tänkte att jag kunde slänga in ett litet inlägg!
Sitter på skype med några randoms och my classmate Emilia som jag även var med idag på stan ett tag och shoppa lite clothes, ytterst trevligt!
Sedan sist jag skrev något har jag varit väldigt busy med skola och möte och i fredags var jag även med Roxana och åt där, polsk mat bjöd dom på! :)
Imorgon ska jag väl bara ta det lugnt, städa, vila eftersom detta är första helgen på 4 veckor jag är hemma och kan sova typ, fast på torsdag drar jag iväg igen i 4 dagar till Estland med Gävle Ungdomsråd och Kulturhus Lättings så det blir najs! 
ingen ledighet för mig, trodde aldrig att mitt gymnasieliv skulle vara såhär busy, but i love it!
Me nu ska jag återgå till det störda skype samtalet så ses när vi ses!
Bjuder på en bild på mig och min finfina classmate Rasmus!
 

Emilia skriver:

I miss those days! SKYPE+DU+JAG = OSLAGBART


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar