Nicklas Hocker

Har nu kommit hem från Estland...denna helg var bra förrutom att nyheten om Nicklas fick mig att sjunka ner i humöret, såg det på arlanda att han var borta när vi skulle dit så det var ingen bra början på en resa.
Men jag fall för Nicklas nästan direkt när han var med 2009 och heja på han som fan, var på fredagsfinalen i stockholm den gången han åkte ut...sen kom han till Gävle och såklart träffa man han där.
En glad och trevlig prick var han men tråkigt nog var det något som hände efter idol som fick han deprimerad och det är ju sånt som händer, men det är tråkigt, en Idol, inspiration, en fin och glad kille!
Kommer ihåg dagen så väl när jag träffa han <3
Jag hoppas du har det bra där du är Nicklas nu , miss u<3

wilma skriver:

åh och så kom fula jag och förstörde det, usch tänkte på dig när jag hörde nyheten. minns att du gillade han <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar