Jag mår så jävla bra nu

Sitter nu här och tänker på min framtid som vanligt, som jag i stort sätt gör varje gång jag sätter mig i min ensamhet bland all musik, så mycket jag vill göra, men i will try to make it happen!
Har nu på kvällskvisten bara tagit det lugnt och kollat på xfactor som i stort sätt än så länge suger, Idol var bättre men som alla vet hade jag ju en liten förkärlek för Idol och det kan man se här i mitt arkiv "idol" http://Emmavictoriahs.blogg.se/category/idol.html
Men ja idag var det lång dag i skolan och även klassfotografering och jag LOVAR att det vart förjävligt som vanligt! sen vart det en rast på 1 och en halvtimme så jag och mina bästisar i klassen drog till Max och myste!
Sedan var det massa lektioner för att bege hemåt halv 5 så nu är jag trött!
Men vi höres och ni får en ful bild på mig då jag inte har något liv just nu


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar