I'm getting there, one day closer

Vad har hänt sen jag bloggat senast? jo jag har varit på möten, pluggat som fan och försökt sova i kapp den sömnen jag missa helgen i Estland!
Idag var det studiedag, but no sleep for me, lärde gå upp lite efter 6 för att sedan ta bussen efter 7 med Nathalie ner till stadhuset där vi och Gävle Ungdomsråd hade Ungdomsfullmäktige där vi bjudit in några elever från massa skolor inom Gävle kommun, och det dök faktiskt upp kanske 30 tappra själar?
Jag var ledare med Sean för en grupp och det var faktiskt intresting även fast en person från min grupp drog under en paus for no reason!
Försökte precis prata med Emilia på skype men det gick som det gick, ahaha!
Men vi hörs och ses!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar