Dancing in the dark

Nu är jag hemma från en lång, trevlig, intressant och myyyyyycket rolig helg ute på kungsholmen i Stockholm!
Eller jag kom hem vid 5 men har bara vilat för det mesta, har inte sovit mycket alls denna helg men man lever ju bara en gång så varför inte ;)
I Kungsholmen bodde vi i en scoutstuga och jag hade ingen aning om det då jag läser mail så dåligt,det var meningen att man skulle ta med sig egna saker att sova på men jag gjorde det inte, men hitta iaf på ett rum fullt med soffor som "satt ihop" hur skönt som helst! så sov där med Amanda, Freja och Per-Marcus, dom hade saker med sig men var så avundsjuk på mig ;)
Men det var en jätte mysig stuga och hur härligt folk som helst som var där, vi var 14 pers så det vart ett stort umgänge där och vi åt i stort sätt bara vegetariskt den helgen av någon anledning, men jag klagade inte!
Men denna helg var det mest presentationer om själva ledarakademin och medborgarprojektet och om oss själva, sedan massa föreläsningar, skratt, lekar och lite sömn!
Men det var jätte härligt så jag ser fram emot nästa månad då det är igen!









 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar