Brings back memories

okej såååå nu var det väldigt tomt här men jag varna er, igår var ja sjuk så orka inget samma sak idag men gick iaf till skolan till mina underbara friends!
fangirla precis över min älskling Björn Gustafsson som var på tv, kommer aldrig sluta älska that man!
Men iaf i fredag drog jag, mamma, moster Linda, gammelmormor, Vidar och Lina till Silja Serenade för en 40 timmars kryssning där vi gjorde stop
Finland och besökte Folke och även fick se ställen där gammelmormor och folke har växt upp, fick även se stället dom rymde till under finska vinterkriget!
På kryssningen hände inte mkt förrutom att jag gjorde det vanliga och spana på dom få snygga killar som fan, shoppa en ursnygg plånbok och mer saker och även sjöng Boten Anna inför 30 pers, kan fan tänka mig att bli en artist efter detta, var skit nervös i början och skakade men sen när ja kom igång och märkte att publiken tyckte det var roligt då dom andra som sjöng var japaner och tråkiga så vart jag lugn!
men sen när vi kom hem till sweden så vart ja sjuk och ja skyller allt på min classmate Amanda!
men ses och hörs nära ja orkar, återgår till my busy life nu



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar