sometimes you have to push yourself

Hej tänkte slänga in ett litet inlägg och säga att livet flyter på, mitt liv är på topp just nu och jag mår sjukt bra!
Det börjar bli lite stressigt med skolan också men jag kämpar på, förhoppningsvis är det slut med schema byten och lärar/vikarie byten nu! haha men ja som sagt är det mycket med skolan, GUR och vänner! några vänner från klassen kommer hit till mig på fredag för att mysa, sen ska jag, mamma och danne till Lindbloms där zetterströms kommer vara, myss! sen blir det fullrulle nästa vecka och sen på lovet drar jag ju som sagt till Polen i 4 dagar och sen ljungby i 3 dagar hahah! :D
Tänkte dra nu och fira min mamma som fyller år så bjuder på en bild från Estland då jag lär personer lite vettiga stuff!
 
 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar