She will never know your story like i do

Så nu är man hemma efter en fullspäckad dag, okej jag tycker en fullspäckad dag är när jag varit i skolan i några timmar men idag har jag verkligen varit busy enda fram tills nu typ!
Hade ett prov idag i skolan och jag hoppas det gick bra, åt även Subway med Amanda och Angelica till lunch. fick sluta en timme tidigare så tog en buss till brynäs mötte Roxana, fick pengar och prata en himla massa saker i en halvtimme, alltså det är otroligt, ingen tyst minut mellan oss och vi har typ känt varandra i knappt 1 år men har man drömmar som oss 2 så blir det så, vi är så lika också! sen drog jag tillbaka till stan och gick till Vasa för att möta upp med Nathalie för att sedan ha ett litet möte med hon, Peter och Kasper från FNUF på Java, väldigt givande!
Just nu sitter jag och sms:ar med en kille som jag börja prata med igår, han har precis flyttat till gävle och sverige och som den awesome guide jag ska bli så har jag gett massa tipsa på vad man kan göra här i Gävle, och det visa sig att han är riktig trevlig så vi har pratat en massa saker hela dagen haha, men jag är försiktig jag vet ju trotts allt inte vad för typ han är IRL!
Ska nu ta och äta lite pizza så vi ses!

Sophie' ♥ skriver:

- Ja det är de säkert, men det kommer säkert bli fult ifall jag skulle göra det själv haha ;)

Sophie' ♥ skriver:

- Ja kanske det :D
måste bara hitta vart man köper dom där "spikarna/nitarna" :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar