everybody wants to love

Hallojsan!
Nu händer det grejer alltså, har börjat komma igång som fan med gittarrspelandet och det börjar sätta sig ute i fingerspetsarna nu! 1 Oktober är det också alltså 2 månader kvar till jul och jag är excited, mys <3
Idag var det en lång dag i skolan men det är ingen fara när man har så underbara vänner i klassen, dom gör dagen värt, sen att få 18/22 rätt på matteprovet är inte så pjåkigt för att heta Emma Hansson heller, det går bra för mig se ni! Sen efter skolan var jag ner till stan och mötte upp my friend Roxana för lite gossip som vanligt och prata lite om x-factor tripen som vi ska göra snart, dont know when but soon! Men ska nog dra mig mot sängen för annars kommer jag vara död efter skolan som jag var idag hahah!
Men jag hoppas ni mår bra där ute och inte deppar totalt pga vädret!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar