this distance between us makes me want you more

Nu är det en trött Emma som sitter här, vet inte hur jag känner eller hur jag ska känna just nu!
Har spenderat 4 timmar på eftermiddagen på sjukhuset då gammelmormor inte har många timmar kvar, ska nog dit snart igen...efter besöket på sjukhuset åkte jag hem och bytte snabbt om för att ta bussen ner till stan för att fika lite med saknade tjejerna Lydia och Fidan, sjukt roligt att träffa dom, kom lite på andra tankar med dom!
Imorgon ska vi ut till morfar då det är fars dag, sen blir det väl att bara ladda om för ännu en skolvecka, skulle fan pluggat denna helg men blir nog inte av hahah lata jag, men jag har ju anledningar till varför jag inte pluggat.
Men ska kolla lite på andra saker nu så hörs!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar