I'm on my way

Så den senaste veckan har mitt liv verkligen varit upp och ner, har inte riktigt vetat vad jag ska göra och ja stress helt enkelt. den stora faktorn i det hela är att min fina älskade gammelmormor dog i söndags, hon var verkligen bäst och jag (och såklart resten av släkten) ståd henne väldigt nära så jag tog det hårt, klarade bara av 2 timmar i skolan på måndagen och sköt sedan upp alla omprov jag har men gjorde endå turism prov och matte omprov idag kände att jag kunde dom men resten av proven får vila i några veckor tills jag är 100% säker!
Snart ska jag ta och packa min fina resväska för imorgon efter skolan bär det en än gång iväg mot huvudstaden för näst sista ledarakademin, ska bli ytterst roligt!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar