I'm fine

Hejsan alla!
Hoppas ni alla mår bra och har haft ett bra lov, mitt har varit riktigt bra så jag är inte allt för grinig att skolan börjat även fast det kunnat varit längre!
Men i början av lovet var ju jag med Jeanette från GUR i Polen i 4 dar där vi hade seminarier och sightseeing och studiebesök, vi var typ 5 ungdomar där varav 1 var från finland och 2 från norge, resterande 15 st var vuxna från 20-70 år från bland annat, Finland, Norge, Danmark, Estland, Polen, Lettland, Karlstad och Falun!
Vi vart verkligen bortskämda med god hotell frukost och goda och lyxiga restaurang besök vid lunch och middag så jag klagar inte! Vi kom hem vid 9 på torsdags kväll så det var bara att packa om och lägga sig och gå upp 4 dagen efter för att åka tåget klockan 6 med GUR till Ljungby för en helhelg på IRL med awesome peeps, på fredagen var det rätt så lame då alla var trötta, sen lördagen satt jag i stort sätt instängd i ett rum pga valberednings jobb så vi intervjua massa peeps från 9 på morgonen till 6 på kvällen då det var dags för galamiddagen! Efter det kolla jag på En gång i phuket med massa folk för att sen vid 2 lägga mig! sista dagen var det bara workshops där jag fick hålla en som handla om Mångfald, och fan va awesome det kändes att vara lite av en "ledare" fick massa bra feedback också!
Sen var det bara att åka hem och tagga inför skola!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar