För mig är du livet

Denna eviga söndag som kommer när man är minst förberedd... Sitter halvtdött här nu och vet inte vad jag ska göra. Trött på allt och alla och är verkligen inte taggad för skola imorgon vill ha lov, vill komma bort från Sverige och aldrig komma tillbaka! 
Okej det där lät deprimerande, men jag är bara så trött på alla läxor, vädret, den eviga röran i mitt rum, okej den sista "punkten" kan man väl endå göra något åt men heter man Emma så orkar man inte sånt! Känner mig så stressad men endå inte, vill bara vara klar med gymnasiet så jag bara kan börja leva utan att behöva tänka på alla läxor som måste göras, har ju som sagt 2 omprov som jag aldrig orkar göra, men måste göra snart!
Förlåt för ett sånt tråkigt inlägg men kände att jag behövde få ut mig lite känslor.

Emilia skriver:

Vad fin du är Emma ponken! Var glad, snart blir det en resa till Manchester :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar