vet inte

Vet inte varför men jag tänkte berätta en grej som ligger inne och trycker som är ganska jobbigt( varning kan bli långt inlägg), dom som känner mig vet ju detta men jag tänkte iaf berätta för det är så många som tror att allt är så "perfekt" i mitt liv och så men nej, när jag, robin och tobias var 2 och 3 år så skiljdes mina föräldrar pga pappa inte var närvarande, jobbade mycket och spela data och tv spel! jag har inga minnen alls från den tiden, men vi förlora i stort sätt all kontakt med mina kusiner, fastrar, farbröder och farmor och farfar på han sida då...

men mamma hitta på en ny ganska snabbt och jag ser väl han mer som än pappa en min riktiga pappa så att säga. men iaf när vi var 5 eller 6 hitta pappa på en ny tjej och det var faktiskt ganska okej för hon var helt underbar! vi sov över där några helger och kom över någon jul och öppna julklappar och allt var jätte bra! men vi hade ingen kontakt med släkten då! sen tror jag dom flytta isär när vi var 10? och då vart allt dåligt igen typ ingen kontakt alls med han, och jag brukade ofast grina då på kvällarna för det var så jobbigt, för trots allt är han min pappa.
men när vi var 10 så bestämde vi oss att såhär får det inte vara så vi åkte hem till farmor och farfar och det kändes AS bra! sen dess har vi haft en hyffsad bra kontakt med dom! sen i somras fick vi först beskedet att min kusin max(pappas sida) höll på med dåliga saker och ja det var inte bra där...sen tog även farbror jesper kontakt med oss i samband när farmor vart sjuk (vi visste inte då hur sjuk hon var) och vi träffades mycket och det var roligt att träffas efter alla åren, sen fick vi reda på att det var cancer hon hade, då brast det för mig jag orkade inte vi hade ju liksom nyss åtefått kontaken osså fick hon cancer!
sen dog hon 17 September även den dagen jag åkte till Kista på ett event med mina kompisar och det var sjukt jobbigt, hade en storklump i halsen hela dagen och ville bara brista ut i gråt men försökte ha ett leende på läpparna och ha roligt iaf även fast jag bara ville hem och grina
begravninger blev ganska fort och det var även då jag fick träffa mina kusiner för första gången på 11 år det var så jobbigt att se Max även fast han var hur fin som helst! men ja, kontakten med pappa har blivit värre sen dess och han pratar knappt med en sålänge det inte gäller teknik typ, jag vill ha kontakt med han men det är svårt nu, och ja, men jag har mamma och danne iaf och mina brorsor och det är allt jag behöver! pappa kommer väl på förr eller senare på hur han har betett sig genom åren...men iaf det var det...

elin skriver:

sv: haha samma här, läste typ att han kommer hit i februari/mars nästa år, för han har ju i alla fall sagt att han kommer på sin turné!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar