vet inte om jag orkar låtsas längre, känslorna blir bara starkare

Hejsan!
har inte mycket att säga att jag är nu godkänd i matte, fy vad glad jag blev nu har jag iaf en framtid haha!
Sen är det inte mycket kvar i skolan kanske bara 12 dagar om jag har räknat rätt så jäääääääävla skönt känns att det behövs nu eftersom jag börjar bli riktigt trött vill komma ut och bara glida!
Ska snart in i duschen och sedan iväg till sjömanskyrkan med brorsan och mamma då vi ska kolla och röstapå brorsan Robins band Far Sight uppträda i en tävling som kan ta dom till sommaren getaway! inte för att jag gillar musikstilen men man kan ju iaf stötta dom och göra allt som krävs! :D
Skrev även till Lars idag på FB och han svara :D:D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar