This amazing feeling won't go away

Nu är det en trött Emma som sitter här vid datan efter en lång dag i skolan med ett Nationellt prov och ett musikprov, vet inte hur det  gick på nationella men hoppas som fan att det gick bra har inte så lätt med matten men ja, kändes helt okej! sen fick jag alla rätt på musikprovet så det var najs! man skulle typ gissa musikstilar råkade typ blanda ihop metalrock och hårdrock men fick rätt endå eftersom det var ett vanligt misstag!
Imorgon är det sista dagen i skolan denna vecka, sedan på torsdag drar jag och roxana till stockholm och leta efter våra män! och sen på fredag drar jag till Skåne med ungdomsrådet så seg uppdatering kommer det bli denna helg men ska dra nu mina kära vänner och äta så hejdå! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar