The sun goes down, the stars comes out

Halloj alla!
Jag känner mig så dålig på att blogga och när jag ser att fler börjar läsa så blir ja lite ledsen att jag inte bloggar så mycket, men iaf!
Det var halvdag i skolan idag pga lärarna ska börja flytta saker till lillhagsskolan så det var skönt! dagen började på stan med bildgruppen där vi kollade lite på statyer och så sen back to school och ha två lektioner, en 80 minuters so lektion och en svenska lektion på 40 min sen lunch 12 och sen hem!
Gick och la mig när ja kom hem då jag känner mig hängig, väcktes av Tobias 1 timme senare så han skulle till Emelie och ville att ja skulle veta det och att jag skulle bli hemma själv, fick först panik och trodde jag hade försovit mig och att det var fredagsmorgon så hahah tobias skratta åt mig bara för att ja såg så rädd ut:P
men nu sitter jag här och tar det lugnt, vet inte vad jag ska göra, kanske vila så jag inte blir sjuk vill ju vara sjuk nästa helg då man ska till Skåne :D:D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar