The summer is soon here

Förlåt ännu en gång men det är fullt i skolan, dom som går i 9:an vet hur det är! men imorgon är sista nationella så då kommer jag komma igång igen! :D  Men idag var det skola som vanligt fram till tjugo över 3 och sen direkt efter skjussa mamma ner mig till stan där frisörsalongen Sotlugg&Linslugg och dom var sjukt bra, första gången där så! :D men vart nöjd med det, dom klippte upp och tunna ur! sedan hem och färga nyss mitt hår ingen skillnad direkt bara lite ljusare! :D
Man känner nu att sommaren närmar sig då allt börjar ta slut i skolan typ och det är så skönt längtar till sommaren då man är fri och bara kan njuta!
Och en till sak, även fast mitt sverige hjärta hejar på sverige i eurovision så kommer jag fan slänga en röst på Jedward så enormt saknade så det inte är sant!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar