Tell me how you feel and if i'm getting near!

Så nu har jag börjat packat lite smått inför Skåne nu har bara små sakerna kvar som jag packar ikväll och imorgon bitti innan jag drar! Har även städat då Åke och Kerstin (låtsas farmor och farfar) kommer snart ska ju ut på resturang ikväll :) Men ja ska nog cykla till Ica snart och köpa lite godis till tågresan imorgon men det skulle inte förvåna mig om jag äter upp godiset redan ikväll då jag är en riktig gottegris men ska försöka hålla mig haha! :)
Får se om jag bloggar denna helg från Ipoden, det blir nog bara om det är Wifi där annars får ni ett långt inlägg på måndagen eller tisdagen :)
Men ska nog ta och cykla nu så vi ses!
såhär ser min resväska ut atm...jävligt tung är den också!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar