Staying Up All Night

Tänkte nu berätta lite om helgens bravader i Skåne, det var så jävla roligt där!
Fredag:
Resan dit började klockan kvart över 8 på morgonen och vi kom fram i Sjöbo efter 4 med stopp i Stockholm (där vi träffa komikern Al Pitcher) och Lund! Framme så var det först uppackning och sedan gick vi iväg till kommun huset tror jag det var där dom välkomna oss och vi åt kvällsmat! Sedan resten av kvällen chilla vi och började först med leken Sanning&Konka, och folk hade väl snappat upp någon jag gilla så det gick väl som det gick haha och sen kom det lite fler in i leken så då körde vi Jag har aldrig till 1 och sen somna man väl 2!

Lördag
Upp klockan 7 och gjorde oss i ordning och stack till frukosten, sen vandra jag, nathalie, alexandra och jeanette runt lite i sjöbo och sen tillbaka där föreläsningarna börja och vi vart indelade i grupper med olika ungdomsråd där man skulle prata om sina ungdomsråds problem och sedan lösa problemen tillsammans, jag hamna själv från mitt ungdomsråd med Enköping, Sollentuna, Haninge och Sjöbo och det var väldigt trevligt! sen vart det lunch och sen stack jag, Nathalie och Alexandra fort ner till stan där jag köpte Justin Bieber parfym sen tillbaka för redovisning vad vi i gruppen kom fram till och jag fick prata, nervöst! sedan blev det lite föreläsningar till och sedan fix för att bege oss på finmiddag! Sen efter skulle det va bio men jag och Nathalie gick tillbaka till skolan och chilla då det var en läskig film och nathalie mådde skit, sen drog vi till ungdomsgården där det skulle vara lite spelningar och allmänt chill och det var as roligt :D sen tillbaka till skolan efter midnatt där vi körde Älskling Älskling och det spåra efter nån timme så jag drog och snacka med Patrick och Johanna resten av kvällen och somna efter 3.

Söndag
Upp igen lite före 7 efter ca 3 timmars sömn typ sämst frukost...macka vart det bara, sen föreläsning och sedan fick vi gå till en grupp som man valde själv och diskutera sveriges ungdomsråd framtid och massa saker och även där fick jag hålla en presentation om va vi kom fram till haha! sen en till föreläsning och sen stack vi typ! jätte tråkigt men det var en grym helg och usch va alla killar är snygga i Sjöbo och Lund även fast vissa fortfarande är fast i fjortis stilen ... men ja tågresan hem var hemsk även fast vi åkte första klass...för det första sluta AC:n att funka i BARA vår vagn så om man ville andas fick va gå runt i dom andra vagnarna så sjukt hemskt! sen efter ett tag när vi gick där jag och Nathalie hörde vi att det tjöt och lukta bränt från någon motor (?) men det var någon som var där och fixa, vi stanna typ i en kvart och sen fixa sig allt och Ac:n börja funka men det var endå rätt så varmt hos oss! men sen vart det bättre på andra tåget i första klass, så jävla härligt! sen kom vi hem klockan 8 på kvällen!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar